Polityka zwrotów

Odstąpienie od Umowy
1.Klient będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 (czternastu) dni bez podania przyczyny. Termin liczony jest od dnia doręczenia Produktu Konsumentowi lub innej wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.
2.Jeżeli Zamówienie realizowane jest w częściach, termin liczony jest od dostarczenia, zgodnie z ust. 1, ostatniej części Zamówienia.
3.Oświadczenie o odstąpieniu może być złożone w dowolny sposób – zarówno za pomocą poczty tradycyjnej jak i wiadomości e-mail na wskazane w Regulaminie i na stronach Sklepu dane kontaktowe Sprzedawcy.
4.W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca niezwłocznie prześle Konsumentowi na podany przez Konsumenta adres e- mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
5.Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki lub w obecności dostawcy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
Skutki odstąpienia od Umowy:
5.1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość́ Umowę uważa się za niezawartą; 5.2.W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpienia od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż̇ najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). 1.Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

2.Sprzedawca może w wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego co nastąpi wcześniej.
3.Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż̇ 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

4.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
5.Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
6.Konsument traci jednak prawo do odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniami wskazanymi powyżej co do produktów, które zostały wyraźnie uszkodzone przez użytkowanie niezgodne z przeznaczeniem produktu lub posiadające wady powstałe poprzez działanie Konsumenta zmierzające do uszkodzenia produktu. Dotyczy to również produktów z wyraźnymi śladami użytkowania (np. pogryziony otwór).